21 juni 2010

Kreta minner

Så er vi tilbake til hverdagen etter en deilig - varm uke på Kreta! Vi har hatt det kjempe fint og det gikk veldig fint med begge ungene. Det har vært godt å bare ha det neste badet, måltidet eller hvilestunden foran seg. Anna har blitt veldig glad i baderingen sin og kunne være i bassenget i evigheter, sjøen var litt skumlere, men det var veldig gøy å leke i strandkanten med bøtte og spade. Lillemor hadde det allerbest når vi var inne i den airkondisjonerte leiligheten og hun fikk rulle seg rundt på senga vår...

Flyreisen gikk også bra, men det skal sies at det var litt pes, særlig hjemreisen. Med køståing i to timer, 35 grader, en unge på magen, tre store kolli og en treårings konstante masing på is... Eller når vi satt på flyet (som var proppfullt og kokvarmt...), maten er akkuratt servert, og jeg har rigget meg til slik at Lillemor er fornøyd på fanget med bestikkposen (hun vil selvsagt ta å rive i alt på det lille brettet), jeg har tatt en tugge av kjøttbollen, så hører jeg fra vinduet "Mamma, jeg må tisse!"

Anna og baderingen!
Lillemor på beachen!
Jentene leker på senga...

En tur til Chania by

1 kommentar:

  1. Hei
    Velkommen hjem igjen :) Ser ut som om dere har hatt en flott ferie, så deilig :) Og ja, kjente meg igjen.....har jo helt glemt å svare på meldingen.....er i flyttetåke.... ;)
    Klem ml :)

    SvarSlett