30 juni 2011

Nær hund opplevelse

I går tok jeg meg en lett joggetur i skogen rett bak oss (halleluja!). Jeg oppdaget mye urørt mark (fra min side, vel å merke). Fikk meg en skikkelig fin tur i marka, og jeg var skikkelig i siget da jeg møtte en hund! Jeg bare sier det, hadde jeg hatt et gevær hadde jeg skutt den på flekken! En liten lodden sak, illsint og meget truende. Den voffet og gneldret og jeg var sikker på at nå sitter den i leggen. Eieren kom sluntrende 100 meter bak og klarte å komme med følgende kommentar: "den gjør ikke noe altså, den ble bare redd..." Hallo! Hva tror du jeg ble da?! Jeg var så redd og sint da jeg løp videre at jeg løp sammenhengende helt til toppen før jeg klarte å roe meg ned... Hvorfor kan ikke folk som har sånne dumme hunder holde dem i bånd, det er da båndtvang i denne byen! Girrr....

1 kommentar:

  1. Håller helt med - hundar ska vara kopplade! Skönt att du kom helskinnad hem iaf

    SvarSlett