28 juli 2011

Jobb igjen

Ferien forsvant fort i år, bare to uker i strekk var litt magert. Men, følte vi fikk ganske mye ut av det, både på Langedrag og på hytta der vest. Vi fikk til og med malt et rom, slettes ikke verst.
Nå har jeg sendt mann og unger på hyttetur, mens jeg selv tar de siste dagene på jobb. Det har vært en ganske myk start uten å måtte hente og bringe i barnehagen, relativt lite telefoner på jobb og endelig har jeg fått jobbet inn minustiden min...
Nå har det vært to dager med strålende deilig sol, men jeg har stortsett sittet inne og sett ut. Jobbet sent både i går og i dag og kjørte på direkten til nærmeste sjopping senter! Det gjelder å benytte anledningen. Selvfølgelig er det salg over alt, noe som kan ta motet fra enhver. Men, heldigvis fantes det noen butikker som hadde begynt å sniffe på høst-moten, så der var jeg!
Forsøker nå å samle krefter til å legge sammen klær, sette på oppvaskemaskinen, rydde vekk middagen (en pk. pastaputer), rydde de lekene jeg ikke orket å rydde i går og så må jeg pakke. Alt bør gjøres før tolv, nå må jeg begynne å legge meg i fornuftig tid. Jeg trenger min skjønnhetssøvn....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar