19 juni 2012

Ferie?

Jeg lengter etter ferie, laang ferie... Men, aner ikke hvordan det blir i år. Min ferie er allerede utsatt en uke, så enten blir det ingen (!!) eller en meget kort ferie, eller kanskje jeg får veeldig lang ferie som etterhvert går over i jobbsøking...Følg med følg med, men uansett er det enda 4 uker igjen med jobb. Vi har begynt å tenke alternative "mini-ferier" og helge aktiviteter, sommerferiefølelsen må vi holde på lengst mulig. Jeg har komt på følgende feriefølelse-aktiviteter

1. Dra et sted å grille etter jobb
2. Helgetur til Hunderfossen
3. Miniferie til Gøteborg
4. Ingjerdstrand
5. Dra til et badested i Lillestrøm som jeg ikke husker navnet på
6. Bytur
7. Operataket (har enda ikke vært der)

Tja, lista skal bli lenger. Det gjelder å bryte rutiner, da føles dagene mye lenger.

Så får vi håpe på steikende sol og varme  - og mer av dette :-)


1 kommentar:

  1. Hihi, precis sådär gör Flora också hela tiden nu! Måste vara någon tvåårsgrej :-)

    SvarSlett