29 januar 2009

Jeg lot meg sjokkere...

Nå heter det ikke lenger fjortis, det heter elvis fikk jeg høre i dag. Via LinkedIn, en X, en rettetang og en stedatter fikk jeg tilgang til en elvis-blogg i dag. Jeg lot meg sjokkere, eller iallefall overraske. Antagelig er jeg helt ut og naiv og blåøyd eller en ekte lantis, men jeg ble litt overrasket over dagens 11-åringer. Skoledagboken (ala Pusur), var en nyvinning da jeg var 11, eller kanskje jeg var 13? Men, i dag blogger altså elviser.

Jeg er glad det er lenge til Anna er elvis, og fryder meg over at hun finner glede i å leke for seg selv. Min gamle dukke har fått liv igjen, den blir lallet, byttet på (dukka bæsja) og sunget for. La det være slik en god stund til!

1 kommentar:

  1. Åh vad gulligt att hon leker med dockor! Leo har just upptäckt att han kan lägga saker på och i saker. Nu flyttar han omkring klossar, kläder och allt annat han får tag på. Från soffan, till golvet, till gå-vagnen och så tillbaka igen. Men det är bra, man hinner dricka kaffe :-)

    SvarSlett