23 februar 2010

Det går fremover - raskt!

Full konsentrasjon, men det tok ikke lange tiden før E fant ut at det gikk an å gripe fatt i lekene! Strever litt fortsatt, men snart river hun dem vel ned og putter dem i munnen...

Vokser gjør hun også. Jeg tok på henne en ny body i str. 60 her om dagen. Jeg tenkte at nå er det kanskje dags å rykke opp en størrelse i klær. Så viser det seg at bodyen såvidt kan kneppes igjen! Ulp, jeg fikk det plutselig travelt med å finne frem alle str. 62 klærne...

1 kommentar:

  1. Hei
    Oj oj som jenta vokser.....nå tror jeg nok at den julegaven/velkommen til verden gaven snart ikke passer lenger....Vi må få til å treffes SNART!! Kanskje ikke nå i helgen....men snart!

    Uff ser jo også at du har slitt og sliter med brystbetennelse, håper det går bedre denne gangen og at du slipper sykehus!!

    Masse lykke til med dåp i helgen!! Håper vi får til å treffes snart, jeg tror forresten jeg har litt fri neste uke, torsdag og fredag, kanskje vi kunne få til noe da????
    Ha det godt så lenge, klem ml :)

    SvarSlett