24 april 2010

Meg & Kidsen

Siden i går har det bare vært meg og jentene. Vi har kost oss, men nå er jeg ganske trøtt... Det blir noen kamper i løpet av dagen og stressnivået stiger ganske kraftig når to unger skriker samtidig, en på is og en på pupp! Etter en tur til Jula for å kjøpe trillebor, og mathandling var jeg ganske svett, men så var vi ute i hagen (etter is og pupp). Jeg gjorde tapre forsøk på å rake plenen, men ble stadig vekk forhindret av et krapyl som la seg i alt gresset jeg hadde rakt sammen, kastet det utover igjen, eller tok det inn i dressen sin (!). Her røk tålmodigheten min - og lørdagsgodtet, jeg hold på å klikke!

Riktignok ble det lørdagsgodt likevel, etter at A på mirakuløst vis ble "snill" igjen og lovte å være det hele kvelden, samt hjelpe til med å rydde ute, rydde rommet sitt - og dele lørdagsgodtet med meg...

1 kommentar:

  1. Härligt att det börjar funka med straff och mutor ;-)

    Jag har just kommit hem från semester i norr, där jag kom fram till att jag nog ska vänta ett tag med att åka iväg ensam med båda kidsen. Man blir trött, helt klart!

    SvarSlett