28 september 2010

Mot nye tider...

I dag fikk vi beskjed om at Lillemor har fått barnehageplass fra januar! Det er jo fantastisk, rett å slett. Men, egentlig så er det litt vemodig også... Jeg hadde ikke trodd at vi fikk plass fra januar allerede - og iallefall ikke at vi fikk vite det allerede nå, 3 måneder før! Det er superbra, men jeg var nesten litt innstillt på at jeg skulle være hjemme helt til neste høst, så plutselig er hun også barnehage jente!
Så kommer presset; faktisk "allerede" nå bør jeg begynne å søke ny jobb. Hm, hm...

Samtidig har jeg så vidt komt i gang med min nye business - som hudpleiekonsulent. Ja, hvem hadde sett for seg det!? Jeg har mottatt mitt starter kit og et lite lager av produkter og er egentlig klar for å begynne å booke møter. Meld dere på hudpleiekurs! Vær trygg, jeg ringer, snart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar