01 oktober 2010

Status oppdatering - søvn

Det er så utrolig deilig at Anna nå stort sett sover i sin egen seng, på mirakuløst vis har hun blitt en sovemaskin (jeg tør nesten ikke si det høyt...). Igår sa hun allerede før barne TV at hun var trøtt, den inrømmelsen tror jeg må være den første. Det pleier å være; "Jeg er ikke trøtt, jeg er ikke trøtt! Jeg ER ikke trøtt!!" - før hun sover som en stokk 2 minutter senere.... Hun sovner som regel veldig greit nå, i god tid før åtte på kvelden, sover i sengen sin hele natten (stort sett) og vokner blid og opplagt sånn i halv sju-sju tiden. Her om dagen klarte hun til og med å skru på barne TV selv ("Mamma, var jeg flink nå?!")
Minstetrollet er dog ikke i nærheten av å sove hele natten, vokner gjerne to ganger, for så å vokne for alvor kl. seks og være super klar for dag... Som i dag, da klokken var 05.58.
Nu vel man kan ikke få alt (- på en gang!).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar