24 august 2011

Hverdagspussel

som de sier... I morgen har jeg altså to, eller kansje tre alternativ.
Alternativ 1: Ester er fortsatt syk (veeldig løs mage...) og må være hjemme fra barnehagen. Dvs da må hun først bli meg meg og Anna til øre-legen kl. 09., da Anna skal sjekke ørene etter vinterens ørebetennelse. Så levere Anna i barnehagen, så være hjemme med sykt barn.
Alternativ 2. Ester viser ingen tegn til dårlig mage og kan gå i barnehagen, Jarle leverer henne. Jeg og Anna går som planlagt til øre-test. Leverer Anna i barnehagen - og går så på jobb. Håper jeg rekker jobben før lunsj...
Alternativ 3. Jarle ombestemmer seg, og går med Anna til øre-test og jeg leverer Ester i barnehagen. Kommer på jobb til normal tid.

Vi får se hva morgendagen bringer.... Uansett, det som er sikkert er at kl. 18.00 så sitter jeg på et tog til Gøteborg, klar for årets Mary Kay seminar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar