28 august 2011

Smitte (smitt og smule...)

Det ble Alternativ 2., bare at jeg kom på jobb og var der i 45 minutter før barnehagen ringte og sa jeg måtte hente liten jente som kastet opp hele lunsjen, så jeg rakk omtrent akkurat å åpne PCn, og var hjemme før tolv. Heldigvis ble det med den ene gangen og hun har vært frisk og rask siden.
Jeg var selvsagt redd for å bli syk selv, men jeg satte meg på toget til Gøteborg og det gikk helt fint frem til i går morges. Da var det min tur... skikkelig festlig å være syk på seminar, når man deler hotell rom med to andre og må sjekke ut før tolv... Sukk, men tross alt, jeg kom meg igjennom dagen på et vis og bussturen hjem gikk også (utrolig nok) helt fint. Det gjelder bare å ikke innta noe som helst! Jeg klarte meg på 2 tørre knekkebrød (de ble kastet opp etterhvert), ett par munnfyller vann - og ett par flak salt chips. Mer skal det ikke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar