14 august 2012

Jeg har tatt grep!

Utrolig, men sant. Jeg har meldt meg inn på et treningsstudio..... Hjelp! Hvordan skal dette gå!!??
Dette er ingen overilt impuls handling, det skal være sagt. Dette har jeg grunnet på iallefall det siste året. Unskyldningene har vært mange, jeg har ikke tid, det blir for sent på kvelden, det koster for mye, jeg kommer ikke til å få noe ut av det, jeg får ikke sett barna nok, jeg orker ikke, jeg har ikke overskudd, jeg er ikke motivert... Listen er lang, men jeg har faktisk aldri vært så motivert som akkurat nå, thi, hi!

Jeg har insett at det faktisk går an å bruke tiden mellom 5 og 7 på ettermiddagen til annet enn å lage middag, spise middag, rydde opp, sove forann barne TV osv.. Jeg kan smyge inn en trenings økt! Jeg kan hente ungene, begynne på middagen - løpe på trening (mens ungene spiser og ser på Barne TV) - og være hjemme igjen og ferdig trent - før leggetid! Det gir overskudd det - tror jeg vertfall...
Jeg har jo bare såvidt begynt. Forrige uke hadde jeg min første prøvetime, en times styrketrening med vekter. Kjempe bra begynnelse, var støl i tre dager etterpå. Men, da kjente jeg vertfall at jeg hadde trent... I dag hadde jeg veiledningstime med instruktør. Fint skal det være. Nå gleder jeg meg bare til fortsettelsen, jeg skal bli så sprek!

Sist men ikke minst, jeg sykler frem og tilbake til trening, snakk om dobbelt trening, stor fare for at jeg blir overtrent...

Jepp, så var det dette med nattesøvnen da. Skjønnhetssøvnen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar