27 august 2012

Utstyret har alt å si!

Nå som jeg har blitt en treningsnarkoman, dvs. i det jeg meldte meg inn til å bli det, så trodde jeg at "det skal iallefall ikke stå på utstyret". Jeg har jo ganske kule joggesko, treningstrøyer, pulsklokke etc. Så feil kan man ta! Jeg var definitivt ikke den kuleste i lokalet! Og den eneste i lokalet - uten neonfarger på skoene, eller kule knetights, eller kroppsnære T-skjorter. Jeg var glad jeg hadde litt lang bukse som skjulte den verste grønsken på skoene mine.... Det var ikke annet å gjøre en å skride til nærmeste sportsbutikk. Nye sko, dog uten neonfarger (damen sa det var bare for fashion - eller en "hvilesko" for de som var godt trent - hva hun nå mente med det...). To nye kroppsnære, jepp det skal det være, t-skjorter. Det gjorde definitivt susen, kommer til å bli supersprek. Bare jeg rekker treningen så...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar