04 oktober 2009

Sko-op!

Noen ganger kan man bli lykkelig av å bruke penger, særlig når man "tjener" på å handle. Jeg tjente flere hundre kroner på helgens sjopping - og jeg var ikke engang klar over det. Da ble jeg ekstra lykkelig.
Jeg inrømmer at jeg syns det er litt dyrt med vinterstøvler til Anna til 699,- Men, det er GoreTex og hun må jo bare ha vinterstøvler... (selv om hun først og fremst trenger høstsko).
Kommer til kassa - kjabing - 50% avslag - 350,- rett i lomma!
Nå kan jeg definitivt kjøpe høstsko også, med god samvittighet....
Høstsko; jeg syns fortsatt 699,- er litt i øvrelaget, men det er Goretex - og jeg fikk billige vintersko. Kommer til kassa - kjabing- nedsatt til 499,- igjen - 200,- rett i lomma! I ren lykkerus, napper jeg med meg ett par pensko (det trenger hun jo...) til 249,- og jeg har fortsatt tjent penger på sjoppingen :-)

1 kommentar: