26 november 2009

Overtid - dag 1.

Så ble det ingen termin baby, ei dagen etter termin baby (svært tvilsomt i skrivende stund..)
Men, jeg har fått handlet en masse julegaver i dag - og vi skriver 26. november! Jeg tror det er historisk, jeg har fått unna mer enn halvparten på bare 2,5 time. Super effektiv! Så forberedt har jeg heller aldri vært, alt fra innhenting av ønskelister, nedskriving av sjoppingliste, parkering, sjopping rute og skovalg. Siden jeg er supergravid syns jeg det er helt akseptabelt å gå i joggesko på byn! Hadde det ikke vært for at parkeringen (en dyr en), gikk ut, hadde jeg sikkert sjoppet litt til. Men, da jeg kom hjem, kjente jeg at det var greit å gi seg selv om jeg var i topp sjoppeform. Jeg rakk tom å ta en rask lunsj før jeg dro hjem.

Jeg fikk også kjøpt kalendergaver, så nå mangler jeg bare 4 stk. Fikk et tips i barnehagen om at de skulle dramatisere eventyret "skinnvotten" i desember, så da kjøpte jeg like godt alle dyrene til eventyret. Syns det var en kjempe ide. Så kan vi leke det hjemme også, ha, ha....

Siden jeg ikke ble helt ferdig, må jeg ta en ny runde i morgen. Dvs at Ikea turen min er utsatt til mandag, dvs at det blir ingen baby før tidligst tirsdag neste uke. Bare så det er sagt.

4 kommentarer:

  1. Det börjar bli riktigt spännande att gå in här nu! :-)

    Leo ska också få paketkalender i år, ska bli spännande att se hur han reagerar på det. Misstänker att han kommer att vilja öppna fler än ett om dagen...

    SvarSlett
  2. Hei Hanne!

    Ja nå går vi bare å venter på telefonen om at vårt tante og onkel barn er kommet til verden. Skjønner at vi må vente til etter mandag en gang siden du har en del ting du skal ha gjort ferdig først..he..he.. kos deg med familien din i helgen. Skal hilse fra alle sammen her hjemmme. Gleder oss til å få komme til dere på julaften å feire den sammen med dere. Vi snakkes, mvh Tony

    SvarSlett
  3. Jo takk, det er spennende tider nå. Ting er fortsatt ikke helt klart, men jeg legger stadig dagsplaner - så får vi se om det hjelper. Kanskje Ikea turen gjör underverk, jeg må definitivt ha en ny julestjerne - og nå er det jo snart 1. desember!

    SvarSlett
  4. En Ikea-tur før jul tror jeg kan gjøre susen. Passe stressende og du kan jo tilby å hjelpe litt til i selvplukk-avdelingen!

    SvarSlett