25 november 2009

Termin!

Ja, så har det gått 40 uker da, og det er meningen at dette lille mini mennesket skal komme ut. Innen to uker, har vi den iallefall her... Foreløpig er det ingenting som tyder på at den vil ut, men jeg begynner å føle meg ganske sprekkferdig så den kan bare komme. Forresten, den kan vente til mandag. Det er fortsatt en del ting på lista som er ugjort, som jeg helst vil ha unna innen den kommer. For eksempel så har jeg hverken gjort unna julebaksten eller vasket huset... Husvask har dog veldig lav prioritet, det er så slitsomt med stor mage og ikke akkurat det kjekkeste man kan fordrive tiden med... Dette er dog unnagjort:

- Sykehusbaggen er pakket (nåja, jeg har iaf funnet det meste)
- Jeg har vært hos frisøren
- Epilert leggene (bra forberedelse til kommende smerter...)
- Bakt en langpanne kake (kaffemat til evt førjulsgjester)

Så det er da noe...

I morgen har jeg planer om å kjøpe massevis av julegaver og på fredag har jeg planer om en "kosetur" til Ikea. I helga må vi vaske mer hus og ta frem julepynten og ta frem adventstaken og re opp sengen til bebben. Ja, så den får ikke komme før tidligst på mandag altså, men da kan den godt komme også....

Tjokke bolle feita - uke 40

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar