12 mars 2010

Nattevåk og sjopping

En natt til uten å vokne! Det gjelder A altså, i dag sov hun til det ble enda lysere, helt til 06.45 - luksus! Minstemot hadde nok en natt med hosting. Godt det finns noe som heter kaffe!
Syns jeg har vært ganske effektiv i dag også, var jo oppe tidlig, siden det var min tur til å lever i barnehagen i dag. Allerede ved 11.15 tiden hadde jeg handlet for helgen, kjøpt nye klær til ungene, satt på en maskin med klær og lagt sammen masse tøy.

Jeg sjoppet til ungene i går også... A har vokst ut av en mengde klær og det meste er kort på armene. Jeg oppdaget et nytt kjøpesenter kun 10 min unna, der de har favoritt barnebutikken min Polarn o Pyret , klarte ikke å dy meg, så det ble like strømpebukser og jakker til jentene (blå selvsagt, A´s favo farge). A fikk matchende skjørt også, det rakk hun selvsagt å skitne til før jeg fikk tatt av prislappen. Det måtte på med en gang så hun kunne danse...
Denne t-skjorten kom også med på lasset. A er veldig opptatt av bokstaver, så den bare måtte jeg ha. Stor suksess!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar