18 mars 2010

Prosjekter

Jeg har stadig noen større eller mindre prosjekter på gang. Prosjektene ligger som regel ganske lenge som et punkt på "to do"- lista, men denne uka har jeg tatt tak i to av dem.
Det føles deilig, for det er ting jeg faktisk har gledet meg til å begynne på.

Mini prosjekt 1: Skrive ned hele svangerskaps forløpet uke for uke (siste graviditet altså). Grunnen til at jeg kaller det et prosjekt er at jeg ikke har notert noen ting denne gangen, og måtte ta alt på husken og utifra jordmor journalen. Da jeg var gravid med A skrev jeg faktisk ned alt som skjedde, uke for uke... Alt fra det første sparket til valg av barnevogn! Så utfyllende ble det ikke denne gangen, men jeg satt i tre timer og skrev i dag, da tok jeg med fødselen også og det ble 3 A4 sider! Jeg husket ganske mye...

Prosjekt nr. 2: Det er større... Nå har jeg begynt på albumbok nr. 2 til Anna. Dvs. fra mai 2008-mai 2009. Veldig moro, men det tar utrolig mye tid. Vi har tatt så vanvittig mye bilder og det er så mange fine, slik at selekteringen blir svært vanskelig. Samt at man skal finne ut hvordan de skal stå på sida etc. Jeg er nok litt vel nøye, men det er jo så gøy. Annas første bok er klar for en god stund tilbake, der gjenstår bare å brenne den på en CD og levere den til Japan Phot0 - akkurat det er faktisk et eget mini prosjekt på "to do"-lista...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar