10 mai 2010

Facebook

Samboeren min annonserte i dag at han hadde opprettet en facebook-konto (!). Jeg skulle egentlig bare se litt på hans, men så ble jeg litt for ivrig og plutselig så hadde jeg også opprettet en konto... Enda jeg egentlig syns det er ganske teit.
Jeg trodde faktisk jeg skulle klare å holde meg unna. Men, når jeg nå først hadde fått denne kontoen, så kunne jeg ta en liten titt, men jeg syns ikke det var særlig innlysende. Dessuten så har jeg ingen venner... Av de forslagene som kom opp var de fleste totalt ukjente, med unntak av noen få jeg tror gikk i klassen min på vidergående. Folk jeg for lengst har glemt.
Men, har man ikke annet å bruke tiden på så kanskje jeg tar en bitte liten titt engang til, jeg må kanskje gi dette mediet en ørliten sjans.

I forvillelsen og i alt ståheiet da jeg oppdaget at jeg hadde fått en venn (min samboer), så klikket jeg vekk hele siden - og snipp snapp snute, så var facebook ute.

1 kommentar:

  1. Så synd, nu har jag frågat din sambo om att bli vän på facebook;) Kom med du med

    SvarSlett