03 mai 2010

Mammalivet

Etter påske har aktivitetsnivået på mammalivet tatt seg opp betraktelig. Nå er det "mødre-trim" hver mandag, babysang på tirsdager og trilletur på fredager... Babysang er forsåvidt bare hver 3. uke (phu..), men trim og trilletur er gøy! Ingen av oss desember mammer ser ut til å ha fått barselgruppe (hmfr...), men nå har vi dannet vår egen lille desember-barn gjeng, så da er jeg fornøyd. Vi er nå fire stykker som treffes, det rekker lenge for meg. Det er noe som skjer på torsdager også, men da må jeg melde pass, det rekker lenge med opplegg to dager i uka. Jeg må tross alt rekke å utforske nye kjøpesenter, jobbe i hagen, vaske klær, handle og sløve... Dagene er mye "kortere" under denne "mamma-ledigheten" enn da jeg var hjemme med Anna, nå må jeg rekke barnehagen handle og begynne på middagen helst før fire. Dessuten så er det ingen kafeer jeg kan henge på... All kaffe-latte må drikkes hjemme, eller på "senteret", hvilket ikke alltid er like sjarmerende...
Vups, nå må jeg skynde meg for å rekke trimmen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar