28 mars 2009

Bydag

Jeg kom på at det var sikkert 5-6 uker siden sist jeg/vi var i byen. Så det var bare en ting å gjøre, pakke hele familien inn i bilen og dra av sted! Vi fikk gjort akkurat det vi hadde tenkt; kjøpt ny vår-dress til Anna, kjøpt 4 nye vinglass i Holmegaard serien vi samler på, brukt opp de 320 kronene jeg hadde tilgode på Mexx (før de gikk ut på dato) - vilket resulterte i "gratis" bukse og genser til Anna. (Hvorfor er det umulig å finne noe til meg selv når jeg kan få det "gratis"...?!) Vi toppet sjoppingrunden med kaffe, Napoleonskake og bolle på kafe. Tilfeldigvis traff vi ML&A på samme kafe - hvor ofte hender det at man støter på kjentsfolk i byen?? Kryss i taket!


Kake for liten og kake for stor (for stor!)



Den nye dressen måtte testes - med sko og det hele!
Det ble en Reima i str. 98, så den tipper jeg holder helt til neste vår. Faktisk veldig smidig og fin, selv om den er et nr. for stor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar