27 mars 2009

Natt mat(t) og dyr å sånn..

Da Anna voknet kl. 03.50 i natt og ville ha gryn var vi begge helt i ørske (selvsagt, vi er da normale mennesker...). Jarle fant frem gryn hørte jeg og jeg gikk opp for å sjekke at alt var okei og om vi evt skulle bytte vakt. Hi, hi, gjett hvem som drakk appelsinjuice og skulle akkurat til å jafse i seg havregryn med juice. Det var faktisk ustyrtelig morsomt sånn i 4-tida i natt. Og nei, vi hadde ikke skrudd på lyset og ja, vi oppdaget omsider at det ikke var melk på grynene... Heldigvis er det ikke så ofte minsten må ha nattmat!
Anna er veldig glad i å tegne, pussle og perle. Hun utfordrer oss hele tiden, særlig når det gjelder tegning (puslene klarer vi stort sett). Det går mye i dyr. Jeg bare lurer, er det egentlig noen som er klar over hvor vanskelig det er å tegne bein på et dyr? Jeg sliter som en hund...Ja nettopp med hunder, de har jeg ikke øvd på siden 6. klasse om vi i det hele tatt ble oppfordret til å tegne dyr? Det burde noen tenkt på allerede i småskolen! Jeg er fortsatt best på "kattepus med bustehale" og jeg holder på å perfeksjonere grisen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar