02 mars 2009

Are you ready?!

Mesternes mester 2.0 er i gang! Jeg har startet årets trening sesong og målet er klart: Birkebeinerløpet i september! Jepp, der sa jeg det!
Søster om du leser dette, så er det deg jeg konkurrerer med - hvis du lurte. Du vet vi avtalte dette i høst, så nå er det bare å ta frem joggeskoene!
Jeg for min del startet ut veldig rolig (hva annet kan en gjøre etter 5 måneders dvale).

Dagens trening forløp som følger:
Tid: 25 min
Lengde: 2,58 km
Maks puls: 177
Snitt puls: 149
Maks tid/km: 06,05 min
Snitt tid/km: 09,58 min

Startet som sagt rolig ut. 10 min gange, 2 min løping, 10 min gange, 3 min løping
Avsluttet med 50 situps

Her burde det stått antall kg også, men jeg har ingen vekt. Håper jo på en ørliten bieffekt av treningen som smalere midje og ett par kilo lettere (det går fortere i løypa da).

2 kommentarer:

  1. Søren, jeg trodde du hadde glemt det jeg.. Får vel kaste meg uti treningssirkuset når det blir litt mer vår i luften. Gruer meg no sinnsykt allerede..

    Hvor snart etter fødsel kan man jogge? Må vel helst gå ca 6 mnd? (hehehe)

    SvarSlett
  2. Jeg tror de sier 6-8 uker om det er keisersnitt vel å merke, så sorry, den unskyldningen holder ikke...
    Forresten, gruer meg jeg også!

    SvarSlett